تیراندازی خونین در آمریکا با ۱۱ کشته و زخمی-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

تیراندازی خونین در آمریکا با ۱۱ کشته و زخمی

پلیس آمریکا اعلام کرد در نتیجه تیراندازی در شهر «فورت وُرث» ایالت تگزاس، حداقل ۳ نفر کشته و ۸ آمریکایی زخمی شدند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 04
کد خبر: ۱۹۲۷۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ در ادامه خشونت مسلحانه سریالی در آمریکا این بار در یک شهر ایالت تگزاس، تیراندازی چندین قربانی بر جا گذاشت.

شبکه سی‌ان‌ان به نقل از اداره پلیس شهر «فورت وُرث» ایالت تگزاس خبر داد، وقوع یک تیراندازی در این شهر جان حداقل سه نفر را گرفته و هشت تن دیگر را زخمی کرد.

پلیس این شهر آمریکا خبر داده که ۱۰ قربانی این خشونت مسلحانه، بزرگسال و یکی از آنها، خردسال بوده است. طبق گزارش‌ها، تیراندازی در محوطه یک پارکینگ در خیابان هورن صورت گرفت.

مقام‌های پلیس آمریکا اعلام کردند هنوز مشخص نیست دلیل تیراندازی چه بوده و آیا مرتبط به دعوای باند‌های خلافکار بوده، یا اینکه یک مشاجره شخصی و یا اینکه دلیل دیگری در کار بوده است.

این تیراندازی مرگبار در شرایطی رخ داده که پیش از این از شهر فیلادلفیا در آمریکا خبر رسیده که در اثر خشونت‌های مسلحانه حداقل پنج نفر کشته و دو کودک زخمی شدند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار